سنسور فشار ترافاگ

ترافاگ: نوآوری ، قابل اطمینان ، کیفیت بالا

ترافاگ یک پیشروی بین المللی در تأمین سنسورهای کیفیت بالا و ابزار مانیتورینگ برای اندازه گیری فشار می باشد . ( که می توان به ترنسمیترهای فشار ، سنسور های فشار ، سوئیچ های فشار اشاره کرد.)

برند ترافاگ علاوه بر فشار، در مانیتورینگ دما و چگالی گاز SF6 هم فعالیت دارد . در خصوص دما به ترموستات ، ترنسمیتر دما و در خصوص چگالی گاز SF6 به مانیتور چگالی گاز SF6 و سنسور چگالی گاز SF6 اشاره می شود.

رنج گسترده ای از محصولات تنظیم شده مطابق استانداردها در دسترس است . و به همین ترتیب ترافاگ در پیشرفت طراحی راه حل مسائل مربوط به کاربران OEM فعالیت موثری دارد .

ترافاگ یک برند معتبر از شرکتی سوئیسی است که در سال ۱۹۴۲ تاسیس شده و محصولات آن هم اکنون تقریبا ۴۰ کشور را در سطح جهان پشتیبانی می کند .

این امر به ترافاگ اجازه می دهد تا سرویس های خوب و رقابتی ویژه را به کاربران خود ارائه دهد.

پیشرفت کارایی و گارانتی محصولات ترافاگ ، کیفیت بالا، دقت زیاد و هم چنین تحویل در زمان طبق خواسته مشتری را برای این شرکت به ارمغان می آورد و همین امر باعث می شود که رضایت مطلق مشتریان را به دنبال داشته باشد.

سنسورهای فشار

سنسورهای فشار ترافاگ برای اندازه گیری الکتریکی و پروسه های ارزیابی استفاده می شود. در طی دهه های اخیر ، سنسور های فشار ترافاگ در بسیاری از کاربردهای مورد تقاضای مشتریان در محیط های نامساعد ، خود را اثبات کردند .

trafag_8252_F_01_S

این سنسورهای فشار در طراحی های متفاوت فشار و اتصالات الکترونیکی ، پروسه های اندازه گیری ، سیگنال های خروجی الکتریکی و اعتبار سنجی های (EX,CE ، ریل و کشتی رانی ) قابل دسترسی هستند.

تکنولوژی های برتر و اطمینان از دقت اندازه گیری باعث می شوند که ترنسمیترها به طور صحیح کار کنند . به خصوص در زمینه هایی که تقاضا در آن زیاد بوده و نیاز به پایداری طولانی مدت ، مقاومت ارتعاشی ، سازگاری الکترومغناطیسی ، مقاومت در برابر شوک ، و عدم حساسیت دمایی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, | 12:25 | نویسنده : دیبا سنسور |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.